miercuri, 7 martie 2012

Lauren will attend MCM Expo Birmingham Comic Con

My God! It's like we're blessed this week ! Good news again! Lauren Cohan (yes, our Lauren Cohan) will attend the MCM Expo Birmingham Comic Con from 31st March to 1st April 2012 !!! Other guests (announced so far) from The Walking Dead are: Chandler Riggs (Carl Grimes),  Madison Lintz (Sophia Peletier) and Melissa McBride (Carol Peletier).
The adress is: National Exhibition Centre, Birmingham, B40 1NT.
The prize: 
EARLY ENTRY:
Saturday: 9am to 5pm (Last ticket sale 10.55am)
Sunday: 10am to 5pm (Last ticket sale 10.55am)
‘EARLY ENTRY’ Tickets £16 Per Day. (includes booking fee)
‘EARLY ENTRY’ Tickets £28 Per Weekend. (includes booking fee)
GENERAL OPENING:
Saturday: 11am to 5pm (Last ticket sale 4pm)
Sunday: 11am to 5pm (Last ticket sale 4pm)
General Entry: Adult Ticket (15 years old & above): £10
General Entry: Child Ticket (11 to 14): £5
Click here for more details on purchasing a ticket ;) Love you, Xoxo
Click "Read More" pentru varianta in limba romana!
Oh, Doamne! Parca suntem binecuvantati saptamana asta! Vesti bune din nou. Lauren Cohan (da, Lauren a noastra) va merge la MCM Expo Birminghan Comic Con de pe 31 martie pana pe 1 aprilie 2012. Alti invitati ( anuntati pana acum) din The Walking Dead sunt: Chandler Riggs (Carl Grimes),  Madison Lintz (Sophia Peletier) si Melissa McBride (Carol Peletier). Okay, cred ca adresa si preturile nu prea va intereseaza pe voi, dar in caz ca vreti sa mergeti intrati aici pentru informatiile de genul acesta. Va iubesc! Xoxo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu