sâmbătă, 17 martie 2012

Apologies, news & promises


So let's just start with ... well .... the apologies
I'm really so sorry for dissapointing you! (Yeah! I say this hoping that you're not really dissapointed so ... are you ?) I didn't mean to, I never mean to. But you know how it is in life .. you can't always "be in time". Okay, sometimes I say too much and people can't understand me, so what I mean is that I'm sorry for not posting anything lately. I really didn't have time. Sorry guyz! I hope you understand :)

But I have good news too ... I have finally made the gallery for the blog ;) unfortunately I didn't update it with all the photos yet, but I will add them all in time :) You can see it HERE ! And if you have pictures that I can upload   (and if you want me to upload them, of course) please send me an email at laurencohan_romania@yahoo.com with the pics and where they are from (you know, wich event, convention etc).

Oh, and the "promises" haha .... I just want you to know that I'll post all the news immediately! Thank you for your support, I love you all (guess I don't have to say how much I love Lauren, cause you already know that). Xoxo, Symo (or Alice ...)
-----------
Click "Read More" pt varianta in romana :)

 Romanian Translation
"Scuze, noutati si promisiuni"
Deci, sa incepem cu ... ei bine ... scuzele
Chiar imi pare rau ca v-am dezamagit (Mda! Spun asta sperand ca totusi nu sunteti dezamagiti, deci .... sunteti?) nu am vrut, niciodata nu vreau. Dar stiti cum e in viata, niciodata nu poti face totul la timp. Okay, cateodata spun prea multe si oamenii nu ma inteleg, ceea ce vreau sa spun este ca imi pare rau ca nu am mai postat nimic in ultima vreme. Chiar nu am avut timp, scuzee! Sper ca intelegeti :)


Dar am si vesti bune ... in sfarsit am facut galeria pentru blog ;) din pacate nu am pus toate pozele inca, dar le voi pune .. pe rand cand am timp ;) Puteti sa o vedeti AICI! Si daca aveti poze pe care as putea sa le pun (si vreti sa le pun, desigur) trimiteti-mi un email la adresa laurencohan_romania@yahoo.com cu pozele si de unde sunt (adica, ce eveniment, conventie etc)


Oh si "promisiunile" haha ...Prin asta vroiam sa spun ca o sa postez toate noutatile imediat. Va multumesc pentru sustinere, va iubesc pe toti (nu trebuie sa mai spun ca o iubesc pe Lauren, pt ca stiti asta deja). Xoxo, Symo (sau Alice ...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu