luni, 11 martie 2013

Boston Comic Con 2013

Yeyy! Lauren will go to another fan convention: in Boston this time!!

The convention will take place in Hynes Convention Center, Boston, Massachusetts from April 20 to April 21 (yep, 2 days), and the only guests confirmed so far are Lauren and Jon Bernthal. (Maggie and Shane, huh?). For more info in purchasing the tickets and other stuff, visit their official site - HERE!

I think it's gonna be fun! I have to admit I didn't really like Shane, but now that I saw Jon on the guest list I realised I kinda missed him. :)

Thank you to LaurenCohanFanclub for the heads-up!

-------------------------------------------

VERSIUNEA IN LIMBA ROMANA

Yeyy, Lauren va merge la alta conventie: de data aceasta in Boston !!
Conventia va avea loc in Hynes Convention Center (Centrul pentru Conventii Hynes), Boston, Massachusetts din 20 aprilie pana pe 21 (dap, 2 zile), iar invitatii confirmati pana acum sunt Lauren si Jon Bernthal. (Maggie si Shane, huh?). Pentru mai multe informatii despre achizitionarea tichetelor si altele, vizitati site-ul lor oficial  - AICI.

Cred ca o sa fie amuzant! Trebuie sa recunosc, nu prea imi placea Shane, dar acum ca l-am vazut pe Jon pe lista de invitati mi-am dat seama ca imi era cam dor de el. :)

Multumim LaurenCohanFanclub pentru stire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu