marți, 1 februarie 2011

Lauren Cohan Romania: Hello!

Buna tuturor! Numele meu este Symonna si sunt o mare fana Vampire Diaries [Probabil ma stiti de pe blogul dedicat seriei CW, The Vampire Diaries Forever]. De aceea am creat acest blog dedicat uneia dintre actritele mele favorite din serial, Lauren Cohan.Am ales-o pe Lauren pentru ca..mereu mi'au placut vampiroaicele sexy, cum e Rose [sa nu va imaginati ca este ceva in neregula cu mine, pur si simplu ea este una din actritele mele favorite, nu doar din Vampire Diaries..ci din toate]. Sper ca postarile mele sa va ocupe ziua si sa va tina la curent cu tot ce este nou despre aceasta actrita minunata. Pentru acest blog mi-as dori cat mai multe postari [desigur..asta depinde doar de mine], afiliati, vizitatori, comentarii si sustinere din partea voastra, si sper ca si voi o sa va doriti aceleasi lucruri.



When I first started this blog it was meant to pay as a Romanian tribute for amazing Lauren Cohan. A 100% romanian blog! But as time passed by, I realised I was kinda doing it all in vain, cause Lauren didn't have many fans in Romania. Then I started writing everything in english, and started making this a real fansite for Lauren, that every fan from any country could read :) That's why our name is Lauren Cohan Romania, and we're not planning on changing it soon, and that's why the "Hello" above (and many other posts) are all written on romanian :) Thank you so much for your support, I love you !! [Update 2013]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu